Szkolenie skierowane jest:
• dla osób które chcą rozpocząć przygodę sceniczną
• dla tych, którzy chcą dobrze mówić ale boją się, że nie poradzą sobie na scenie,
sali szkoleniowej czy spotkaniu biznesowym
• które stresują się gdy muszą coś powiedzieć na forum i często mają pustkę w głowie
• dla osób ciekawych, które chcą zgłębić wiedzę i umiejętności, których nie uczyli
nas w szkole, czyli jak radzić sobie ze stresem gdy zostaniemy poproszeni o wystąpienie
publiczne oraz jak mówić żeby nas słuchano
• dla ludzi, dla których liczy się jakość, nie jakoś
• dla osób pragnących zdobyć nowy zawód mówcy
• specjalistom do HR, którzy chcą samodzielnie prowadzić wystąpienia
• przedsiębiorcom budującym swój personal branding
• handlowcom, którzy chcą dzięki profesjonalnej mowie oraz prezentacji chcą
sprzedawać więcej
• dla osób które chcą występować i prezentować przed zarządem, menadżerami,
członkami zespołu projektowego, współpracownikami, uczestnikami konferencji,
seminariów,
• dla osób które chcą poczuć się pewniej przed kamerą
• dla osób które przygotowują się do roli trenera
• Jak dobrze prezentować publicznie swoje pomysły, idee, produkty czy rozwiązania.
• Jak tworzyć dobre, skupiające uwagę wystąpienia publiczne w różnych kontekstach.
• Jak wzmacniać swoje wystąpienia świetnymi wstępami, dobrymi slajdami i rekwizytami
• Jak radzić sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi
• Jak ćwiczyć głos przed wystąpieniami.
• Jak opowiadać dobre historie, które wzmacniają przekaz.
• Mówić do kamery i publiczności.
• Będziesz świadomy mowy ciała.
• Twój głos będzie pewny.
• Oduczysz się używać wypełniaczy typu eee, yyy.
• Oswoisz tremę przed kamerą i audytorium.
• Dowiesz się jak rozwijać kreatywność w mowie, aby żadne wystąpienie cię nie zaskoczyło.
• Jak kontrolować trudne sytuacje takie jak pustka w głowie, suchość w ustach.
• Jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami, publicznością i uczestnikami szkoleń.
• Dowiesz się jak dobrze prezentować sie na scenie.
• Nauczysz się, w jaki sposób oraz gdzie stać podczas prezentacji oraz w jaki sposób sie poruszać aby wzmocnić przekaz.
• Poznasz konkretne gesty, które warto stosować podczas wystąpienia publicznego
• Zobaczysz co warto robić z mimiką podczas przemawiania.
• Dowiesz się, jak współpracować z kamerą i co zrobić, żeby Cię polubiła.
• Poznasz konkretne sposoby jak występować we dwójkę i nie przeszkadzać a pomagać sobie.
• Dowiesz się jakie są najczęstsze błędy w mowie ciała i jak je skutecznie zniwelować.
• Jak mózg przetwarza słowa i jak to jest ważne.
• Poznasz techniki szybkiego i efektywnego uczenia się.
• Jak zdobyć i utrzymać uwagę widza od początku do końca.
• Poznasz i będziesz umiał zastosować strukturę i warstwy dobrej prezentacji niezależnie od charakteru wystąpienia.
• Nauczysz się sprzedawać ze sceny oraz budować lejki sprzedażowe.
• Nauczysz się stosować różne typy wystąpień zależnie od potrzeb.
• Jak mozg przetwarza słowa
• Jak uczy się mózg
• Co skupia uwagę ludzi – jak ją uchwycić i utrzymać do końca
• Siła słów a percepcja
• Dysonans poznawczy, efekt spójności, efekt wyższości obrazu.
• Perspektywa odbiorcy – empatia poznawcza
• Test windy
• Autoprezentacja
• Konkretyzacja
• Techniki szybkiego uczenia sie i zapamiętywania
• Techniki rozwoju umysłu aby być bardziej skoncentrowanym, uważnym i efektywnym.
• Fitness mózgu
• Techniki mające na celu utrzymanie uważności słuchacza/widza przez całe wystąpienie.
• Połącz kropki – 7 kroków
• Od ogółu do szczegółu – zasady tworzenia struktury prezentacji
• Rodzaje narracji
• Warstwy prezentacji
• Wartość prezentacji
• Slajdy i rekwizyty
• Budowanie merytorycznych i wartościowych wystąpień
• Zdefiniowanie grupy docelowej aby mówić skutecznie.
• Znalezienie swojej misji, czyli co i komu chcę przekazać
• Budowanie skuteczności i atrakcyjności wystąpień publicznych
• Metody prezentowana wiedzy ze sceny
• Jak budować lejki sprzedażowe i korzystać z nich na scenie.
• 3 najważniejsze pytania gwarantujące skuteczność prezentacji.
• Dlaczego dobry wstęp jest najważniejszy
• Historia
• Liczby, dane, statystyki
• Rekwizyty i eksperymenty
• Cytaty i tezy
• Błędy poznawcze
• Co to storyteling i czym różni sie historia od anegdoty
• Po co opowiadać historie
• Bohater o 1000 twarzach
• Różne typy opowieści
• Jak stosować historie w praktyce
• Gdzie i jak używać historii w biznesie
• Struktury i tworzenie historii
• Podstawowe błędy w storytelingu
• Profesjonalny proces tworzenia historii (zbieranie historii, idea, bohater, akcja, wiarygodność)
• Naucz się operować emocjami
• Jak budować wiarygodność w storytelingu
• Gdzie i jak ćwiczyć
• Pytania (zamknięte, angażujące, retoryczne, otwarte)
• Mowa dyrektywna
• Anegdota
• Komplement
• Small Talk
• Role slajdów w prezentacji
• Jak projektować dobre slajdy
• Elementy graficzne
• Jak prezentować dane na slajdach
• Puenta
• Rozpoznawanie emocji
• Wyrażanie emocji
• Radzenie sobie ze stresem i presją przed i podczas wystąpień na żywo lub podczas nagrywania video w studiach telewizyjnych czy w domu
• Oswajanie, zaprzyjaźnianie z tremą oraz sposoby radzenia sobie z tremą
• Budowanie pewności siebie, zachowanie spokoju czyli panowanie nad nerwami.
• Budowanie poczucia własnej wartości – sposoby na to, by go nie tracić w trudnych momentach (spadek przekonania)
• Sposoby radzenia sobie z trudnymi (negatywnymi) myślami – uprowadzenie emocjonalne.
• Sposoby zapanowania nad swoimi emocjami a jednocześnie rozbudzenia emocji w ludziach.
• Budowanie wiarygodności wpływającej na odbiór naszego przekazu poprzez mowę ciała, którymi elementami są wdzięk i aparycja.
• Wizualizacja sukcesu – najtrudniejsze czy najprostsze? Na pewno najważniejsze.
• Jak ćwiczyć głos i sposób wymowy
• Rola pauzy i siła głosu
• Jak za pomocą głosu zaciekawić odbiorcę
• Trening głosu i sylwetki – gdzie jak i czy stać, nasza energia i sposób prezentacji
• Ruch podczas prezentacji
• Akcesoria – mównica, rzutnik
• Mowa ciała
• Gestykulacja – czy i jak gestykulować
• Alfabet gestów
• Co robić z rękami
• Najczęściej popełniane błędy
• Mimika i kontakt wzorkowy
• Trening gestykulacji, postawy i ruchu scenicznego
• Pustka w głowie
• Suchość w ustach
• Trudna publiczność – rodzaje i jak im zaradzić
• Trudne grupy szkoleniowe
• Trudni klienci
• Jak zaangażować tych najbardziej sceptycznych
Możesz napisać do nas e-maila, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy rozwiązać wszelkie wątpliwości.