Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest:
• dla osób które chcą rozpocząć przygodę sceniczną
• dla tych, którzy chcą dobrze mówić ale boją się, że nie poradzą sobie na scenie,
sali szkoleniowej czy spotkaniu biznesowym
• które stresują się gdy muszą coś powiedzieć na forum i często mają pustkę w głowie
• dla osób ciekawych, które chcą zgłębić wiedzę i umiejętności, których nie uczyli
nas w szkole, czyli jak radzić sobie ze stresem gdy zostaniemy poproszeni o wystąpienie
publiczne oraz jak mówić żeby nas słuchano
• dla ludzi, dla których liczy się jakość, nie jakoś
• dla osób pragnących zdobyć nowy zawód mówcy
• specjalistom do HR, którzy chcą samodzielnie prowadzić wystąpienia
• przedsiębiorcom budującym swój personal branding
• handlowcom, którzy chcą dzięki profesjonalnej mowie oraz prezentacji chcą
sprzedawać więcej
• dla osób które chcą występować i prezentować przed zarządem, menadżerami,
członkami zespołu projektowego, współpracownikami, uczestnikami konferencji,
seminariów,
• dla osób które chcą poczuć się pewniej przed kamerą
• dla osób które przygotowują się do roli trenera

Czego się nauczysz?

Jak dobrze prezentować publicznie swoje pomysły, idee, produkty czy rozwiązania.
 Jak tworzyć dobre, skupiające uwagę wystąpienia publiczne w różnych kontekstach.
Jak wzmacniać swoje wystąpienia świetnymi wstępami, dobrymi slajdami i rekwizytami
Jak radzić sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi
Jak ćwiczyć głos przed wystąpieniami.
Jak opowiadać dobre historie, które wzmacniają przekaz.
Mówić do kamery i publiczności.
Będziesz świadomy mowy ciała.
Twój głos będzie pewny.
Oduczysz się używać wypełniaczy typu eee, yyy.
Oswoisz tremę przed kamerą i audytorium.
Dowiesz się jak rozwijać kreatywność w mowie, aby żadne wystąpienie cię nie zaskoczyło.
Jak kontrolować trudne sytuacje takie jak pustka w głowie, suchość w ustach.
Jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami, publicznością i uczestnikami szkoleń.
Dowiesz się jak dobrze prezentować sie na scenie.
Nauczysz się, w jaki sposób oraz gdzie stać podczas prezentacji oraz w jaki sposób sie poruszać aby wzmocnić przekaz.
Poznasz konkretne gesty, które warto stosować podczas wystąpienia publicznego
Zobaczysz co warto robić z mimiką podczas przemawiania.
Dowiesz się, jak współpracować z kamerą i co zrobić, żeby Cię polubiła.
Poznasz konkretne sposoby jak występować we dwójkę i nie przeszkadzać a pomagać sobie.
Dowiesz się jakie są najczęstsze błędy w mowie ciała i jak je skutecznie zniwelować.
Jak mózg przetwarza słowa i jak to jest ważne.
Poznasz techniki szybkiego i efektywnego uczenia się.
Jak zdobyć i utrzymać uwagę widza od początku do końca.
Poznasz i będziesz umiał zastosować strukturę i warstwy dobrej prezentacji niezależnie od charakteru wystąpienia.
Nauczysz się sprzedawać ze sceny oraz budować lejki sprzedażowe.
Nauczysz się stosować różne typy wystąpień zależnie od potrzeb.

Program

1. PODSTAWOWY WARSZTAT PRELEGENTA – PODSTAWY KOMUNIKACJI ORAZ METODY POPAWY EFEKTYWNOŚCI UMYSŁU


Jak mozg przetwarza słowa
Jak uczy się mózg
Co skupia uwagę ludzi – jak ją uchwycić i utrzymać do końca
Siła słów a percepcja

Dysonans poznawczy, efekt spójności, efekt wyższości obrazu.
Perspektywa odbiorcy – empatia poznawcza
Test windy
Autoprezentacja
Konkretyzacja
Techniki szybkiego uczenia sie i zapamiętywania
Techniki rozwoju umysłu aby być bardziej skoncentrowanym, uważnym i efektywnym.
Fitness mózgu
Techniki mające na celu utrzymanie uważności słuchacza/widza przez całe wystąpienie.


2. ZASADY DOBREJ PREZENTACJI

Połącz kropki – 7 kroków
Od ogółu do szczegółu – zasady tworzenia struktury prezentacji
Rodzaje narracji
Warstwy prezentacji
Wartość prezentacji
Slajdy i rekwizyty

Budowanie merytorycznych i wartościowych wystąpień
Zdefiniowanie grupy docelowej aby mówić skutecznie.
Znalezienie swojej misji, czyli co i komu chcę przekazać
Budowanie skuteczności i atrakcyjności wystąpień publicznych
Metody prezentowana wiedzy ze sceny
Jak budować lejki sprzedażowe i korzystać z nich na scenie.
3 najważniejsze pytania gwarantujące skuteczność prezentacji.


3. WSTĘP KTÓRY PORWIE PUBLICZNOŚĆ

Dlaczego dobry wstęp jest najważniejszy
Historia
Liczby, dane, statystyki
Rekwizyty i eksperymenty
Cytaty i tezy
Błędy poznawcze


4. STORYTELING I STORYTELING BIZNESOWY

Co to storyteling i czym różni sie historia od anegdoty
Po co opowiadać historie
Bohater o 1000 twarzach
Różne typy opowieści
Jak stosować historie w praktyce
Gdzie i jak używać historii w biznesie
Struktury i tworzenie historii
Podstawowe błędy w storytelingu
Profesjonalny proces tworzenia historii (zbieranie historii, idea, bohater, akcja, wiarygodność)
Naucz się operować emocjami
Jak budować wiarygodność w storytelingu
Gdzie i jak ćwiczyć
Pytania (zamknięte, angażujące, retoryczne, otwarte)
Mowa dyrektywna
Anegdota
Komplement
Small Talk


5. SLAJDY W PREZENTACJI

Role slajdów w prezentacji
Jak projektować dobre slajdy
Elementy graficzne
Jak prezentować dane na slajdach
Puenta


6. PRZYGOTOWANIE MENTALNE W WYSTAPIENIACH PUBLICZNYCH

Rozpoznawanie emocji
Wyrażanie emocji
Radzenie sobie ze stresem i presją przed i podczas wystąpień na żywo lub podczas nagrywania video w studiach telewizyjnych czy w domu
Oswajanie, zaprzyjaźnianie z tremą oraz sposoby radzenia sobie z tremą
Budowanie pewności siebie, zachowanie spokoju czyli panowanie nad nerwami.
Budowanie poczucia własnej wartości – sposoby na to, by go nie tracić w trudnych momentach (spadek przekonania)
Sposoby radzenia sobie z trudnymi (negatywnymi) myślami – uprowadzenie emocjonalne.
Sposoby zapanowania nad swoimi emocjami a jednocześnie rozbudzenia emocji w ludziach.
Budowanie wiarygodności wpływającej na odbiór naszego przekazu poprzez mowę ciała, którymi elementami są wdzięk i aparycja.
Wizualizacja sukcesu – najtrudniejsze czy najprostsze? Na pewno najważniejsze.


7. SIŁA GŁOSU I MOWA CIAŁA W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH

Jak ćwiczyć głos i sposób wymowy
Rola pauzy i siła głosu
Jak za pomocą głosu zaciekawić odbiorcę
Trening głosu i sylwetki – gdzie jak i czy stać, nasza energia i sposób prezentacji
Ruch podczas prezentacji
Akcesoria – mównica, rzutnik
Mowa ciała
Gestykulacja – czy i jak gestykulować
Alfabet gestów
Co robić z rękami
Najczęściej popełniane błędy
Mimika i kontakt wzorkowy
Trening gestykulacji, postawy i ruchu scenicznego


8. TRUDNE SYTUACJE I TRUDNA PUBLICZNOŚĆ

Pustka w głowie
Suchość w ustach
Trudna publiczność – rodzaje i jak im zaradzić
Trudne grupy szkoleniowe
Trudni klienci
Jak zaangażować tych najbardziej sceptycznych

Długość szkolenia: 6 intensywnych weekendów
Forma zajęć: Spotkania stacjonarne w grupach 8 osobowych oraz konsultacja online
Czas trwania: 6-8 godzin dziennie w trybie stacjonarnym
Dostępność: Szkolenie jest dostępne dla uczestników z całego kraju
Cena: 9900 zł

Formularz kontaktowy

Możesz napisać do nas e-maila, zadzwonić lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy rozwiązać wszelkie wątpliwości.

    Góra